niedziela, 22 lipca 2012

Prolog

Wstałam około 7.00.Jeszcze tylko tydzień i wakacje.Ale najgorsze jest to że ja nadal nie mam pracy.Szukałam już chyba z Aleks wszędzie.Nie chce mi się dzisiaj wstawać do szkoły ale to już ostatnie dni.Dzisiaj miałam na 10.00 więc mogłam sobie jeszcze trochę poleżeć.Wzięłam laptopa na łóżko i po kolei sprawdziłam Facebooka i twittera nic ciekawego nie było cały czas pisali coś o tych lalusiach jak mnie to wkurzało.Ale postanowiłam się tym nie przejmować.Potem szybko poszłam się umyć,zrobiłam lekki makijaż i ubrałam się w to:http://stylistki.pl/na-luzie-9787/i zeszłam na śniadanie.Mamy jak zwykle nie było od rana do wieczora w pracy z jakimś tam zespolikiem następne nastoletnie gwiazdy powoli mam już tego dość.Tak samo jak Aleks.Zjadłam dwie kromki z masłem orzechowym wzięłam pieniądze i poszłam po Roni.Gdy do niej doszłam była już 9.30.Roni była ubrana w to:http://stylistki.pl/mieta-329282/
Ruszyłyśmy do szkoły.Gdzie każdy zwracał na nas uwagę jak by to inaczej ująć jak na elitę,tych najlepszych w szkole.Bardzo mnie to wkurzało ponieważ na przerwach podchodziły do nas jakieś plastiki wszyscy się do nas przystawiali bo co?Bo miałyśmy dużo kasy nie lubiłam takiego czegoś.
Zresztą Aleks też nie.Gdy weszłyśmy od razu rzuciła nam się duża grupka dziewczyn.Oczywiście wiedziałyśmy już o co chodzi znowu te lalusie miałyśmy już po woli tego dość ale już niedługo i nie będziemy musieli ich oglądać.Lecz jak na razie niestety dwóch z nich miało koło nas szafkę.Poszłam po zeszyt bo mieliśmy muzykę lubiłam w nim bazgrolić a po za tym na lekcjach i tak było już luźno.
-Aleks chodź zobaczymy czy są jakieś zastępstwa.
-Ok.Dzisiaj jakaś grupka pojechała na wycieczkę-zaczęła czytać-o kurwa-powiedziała ale tak cicho że tylko ja usłyszałam
-Co się stało?
-Ta klasa pojechała na 5 dni
-No i co z tego przecież to wycieczka
-No tak ale patrz klasa to klada Lou,Liama,Nialla i Zayna
-Ale przecież oni są w szkole
-No właśnie ponieważ teraz już mamy luzy zostali na 5 dni przeniesieni do naszej klasy,ponieważ jako jedyni nie pojechali
-Że co?Japie*** Jeszcze tego brakowało nie dość że chodzimy do klasy ze Styles'em to jeszcze oni tego już za dużo
-Nie mamy wyboru musimy to jakoś wytrzymać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz